Iz zadnje številke

Merjenje zadovoljstva gosta v realnem času

Hoteliers Inspiration, svetovalno podjetje, ki ga je leta 2010 ustanovil Sergio Foti, je v partnerstvu z Madras Line, d. o. o., razvilo iznajdljiv in inovativen spletni sistem, imenovan Guest Pulse Survey (GPS), s katerim lahko hoteli in restav­racije natančno izmerijo in učinkovito izboljšujejo zadovoljstvo ter izkušnje gostov. Meritve temeljijo na podatkih, pridobljenih od gostov med njihovim bivanjem v hotelu.

»Spletna anketa (GPS) je tako imenovani SaaS (programska oprema kot storitev). Za spletno gostovanje uporabljamo enega izmed vodilnih oblačnih sistemov na svetu, to je infrastruktura, ki jo ponuja Google, Inc. Vsi podatki so torej shranjeni v tako imenovanem oblaku,« je za Gosta povedal Aleš Švigelj, direktor podjetja Madras Line, v katerem so sistem tudi razvili. »Sistem GPS je popolnoma samostojen. To pomeni, da ni potrebna nikakršna povezava s sistemi PMS. Sistem Guest Pulse Survey je razvit za posamezne hotele ali hotelske skupine in omogoča uporabnikom, da se osredotočajo na ključna področja, ki vplivajo na splošno zadovoljstvo gostov.«

Podjetji Hoteliers Inspiration in Madras Line sta skupaj razvili sistem Guest Pulse Survey, ki hotelom in restavracijam pomaga meriti zadovoljstvo gostov.

Podjetji Hoteliers Inspiration in Madras Line sta skupaj razvili sistem Guest Pulse Survey, ki hotelom in restavracijam pomaga meriti zadovoljstvo gostov.

Izkušnje iz prestižnih hotelov in restavracij

Načrtovanje in ukrepanje v sistemu Guest Pulse Survey uporabniku omogočata določitev prednostnih nalog pri nenehnih prizadevanjih za izboljšanje izkušnje gostov, razlaga Foti, v Buenos Airesu rojeni hotelir, ki je po praksi v elitnih hotelih argentinskega glavnega mesta dolga leta deloval tudi v Londonu ter vodil hotele v prestižnih verigah Marriot in InterContinental.

»Guest Pulse Survey je vprašalnik, ki je prilagojen potrebam hotela. V bazi podatkov ima več kot 100 vprašanj, ki so na voljo v osmih različnih jezikih,« nadaljuje Foti, ki je med službovanji po svetu sodeloval tudi z nekaterimi najbolj inovativnimi in priznanimi kuharskimi mojstri ter nato teoretično znanje in izjemno bogate izkušnje združil v svetovalnem podjetju Hoteliers Inspiration. »Iz izkušenj pri vodenju hotelov lahko povem, da so koristi sistema Guest Pulse Survey velikega pomena za hotelsko osebje. Povratne informacije gostov v realnem času, torej še med njihovim bivanjem v hotelu, omogočajo direktorju hotela in zaposlenim učinkovito spremljanje poslovanja in tudi natančno merjenje spremenljivk, ki vplivajo na zadovoljstvo gostov. Hotelom oziroma direktorjem in njihovim uslužbencem, pri tem mislim predvsem na ljudi, zaposlene na recepciji, ponujamo dve različni namizji. Eno za receptorje, saj imajo ti ponavadi prvi stik z gosti in vnašajo v sistem potrebne osnovne informacije o gostih. Drugo pa za direktorja z dostopom do poročil vključno z rezultati spletnega anketiranja. Ker je GPS oblačni sistem, je dostopen kjerkoli, kadarkoli, v realnem času in na katerikoli platformi (PC, tablični računalnik, pametni telefon) prek URL-dostopa. Tudi namestitev je preprosta. Ne potrebujemo vmesnika prek sistema PMS. Vsak uporabnik izbere vprašanja, ki ustrezajo potrebam hotela.«

Glavne prednosti Guest Pulse Survey sistema

  • gostovanje v oblačnem sistemu
  • dostop do podatkov v realnem času, torej kadarkoli, kjerkoli, na katerikoli platformi
  • anketni vprašalnik je prirejen potrebam vsakega hotela posebej
  • anketni vprašalniki so narejeni v osmih jezikih
  • možnost takojšnjega odziva na povratno informacijo gostov
  • analize glede na potrebe oddelkov hotela

Sistem Guest Pulse Survey že uporabljajo v številnih hotelih na Hrvaškem (Zagreb, Dubrovnik, Sveti Martin na Muri) in v Sloveniji (Ljubljana, Maribor, Bled, Bohinj).

Jaka Lucu

Želite brezplačno prejeti revijo?

Za brezplačno prejemanje revije Gost, nam pišite na gost@finance.si